- Viac
- Dražobná spoločnosť
Dražobná spoločnosť
MGM ako dražobník je oprávnená k výkonu dobrovoľných dražieb na základe živnostenského oprávnenia č. živ. reg. 204-8143 v zmysle zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní a spĺňa všetky podmienky v zmysle § 6 ZoDD a má uzavretú platnú poistnú zmluvu za zodpovednosť dražobníka.
V súvislosti s dražbami pre záložných veriteľov poskytuje nasledovné služby:
- Právna analýza skutkového stavu
- Organizovanie dobrovoľných dražieb
- Príprava dokumentov súvisiacich s organizovaním dražieb, najmä:
- Príprava zmlúv o vykonaní dobrovoľných dražieb alebo opakovaných dobrovoľných dražieb,
- oznámenie o začatí realizácie záložného práva,
- vyhlásenie navrhovateľa dražby o pravosti, výške a splatnosti pohľadávky,
- prehlásenie navrhovateľa o tom, že predmet dražby ( ďalej len Záloh) je možné dražiť,
- návrh navrhovateľa na vykonanie dražby,
- komunikácia s vlastníkom/ záložcom/ dlžníkom,
- zabezpečenie znaleckého posudku a jeho povinných príloh,
- obhliadky predmetu dražby,
- čestné vyhlásenia účastníkov dražby podľa § 20 ods. 2 ZoDD,
- doručovanie písomností,
- odovzdanie predmetu dražby
- Oznámenie o dražbe v Notárskom centrálnom registri- NCRdr, v obchodnom vestníku, periodickej tlači, úradnej tabuli obce a všetkým osobám v zmysle §17 ods. 5 ZoDD .
- Označenie predmetu dražby v zmysle zákonných ustanovení.
- Zabezpečenie notára a overenie priebehu dražby notárskou zápisnicou.
Konkurenčná výhoda MGM - v čom sme iní?
- Uhol pohľadu MGM na problematiku nehnuteľností a osobitne dražieb je odlišný, nie je profesionálne zdeformovaný, je komplexný, čo MGM umožňuje vidieť veci, ktoré sú v iných konkurenčných dražobných spoločnostiach prehliadané.
- MGM po 15 ročnom vývoji má podrobne zmapovaný realitný trh a vie, kde sú medzery v súčasnej činnosti konkurenčných dražobných spoločnostiach, nakoľko pôsobila a pôsobí na dražbách iných dražobných spoločností ako účastník dražby- vydražiteľ- investor a díva sa na proces organizovania dobrovoľnej dražby zo strany klienta.
- MGM činnosť dražobníka dokáže spájať s jej ďalšími realitnými službami , čím klientovi ponúka najkomplexnejšie realitné služby od vydraženia, výkupov nehnuteľností a priameho realitného investovania, cez sprostredkovanie kúpy a predaja až k hypotekárnemu poradenstvu.
Medzi 11 konkurenčných výhod MGM patria:
- Vlastný, sofistikovaný a navštevovaný realitný portál: www.realityMGM.sk (s vlastným, na mieru vytvoreným administratívnym systémom IS MGM)
- Jedna z najväčších a najsilnejších realitných spoločností na Slovensku.
- Súčasná aktualizovaná vlastná databáza viac ako 1.000 aktívnych ponúk nehnuteľností a viac ako 15.000 dopytujúcich klientov.
- Správa finančného portfólia vlastných investorov vo výške niekoľkých milionov eur určeného na investovanie do nehnuteľností.
- Možnosť zaradenia dražobných nehnuteľností medzi bežné realitné ponuky určené na predaj, čím sa sleduje eliminácia počiatočného nezáujmu, prípadné obavy laickej verejnosti z dražobného procesu.
- Možnosť kombinácie dražobných nehnuteľností s dopytmi v rámci súčasného dopytového systému a realitnej činnosti MGM.
- Možnosť využívania súčasného teamu preškolených profesionálnych realitných maklérov pri obhliadkach a poskytovania súčinnosti v súvislosti s procesom dražby .
- Lokálna známosť a hodnovernosť značky MGM ® (registrovaná ochranná známka), pozitívne referencie, pravidelné prieskumy a vyhodnocovanie spokojnosti.
- Aplikácia a kombinácia úspešného propagačného mixu MGM so zameraním na podporu dražieb na vlastné náklady MGM (mimo nákladov stanovených v § 25 ods. 1 ZoDD ), synergický efekt v súvislosti s prepojením realitnej a investičnej činnosti a vzájomné prepojenie reklamných kampaní.
- Riadny člen Národnej Asociácie Realitných Kancelárií Slovenska- NARKS (V súčasnosti je minimum dražobných spoločností členom NARKS ).
- Zavedené systémy manažérstva a systém riadenia kvality.
V službách poskytovaných MGM nevládne stereotyp a MGM veľmi rýchlo a trendovo dokáže reagovať a prispôsobovať sa zmenám čo je na realitnom trhu s vysokou mierou konkurencie podmienka existencie a úspešného pôsobenia.
Toto absentuje pri štandardných dražobných spoločnostiach, ktoré sú úzko profilované len na jeden segment, len v jednom odvetví a len s jediným produktom s nedostatočným marketingom fungujúcim len vďaka princípu zotrvačnosti bez akejkoľvek inovácie, čo je dôsledkom vysokej regulácie tejto činnosti zo strany zákonodarcu a podstatne menšej miery konkurencie.